Wysyłka i Zwroty

Wysyłka Twojej Paczki

Paczki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni od otrzymania płatności i wysyłane za pośrednictwem wybranej przez Ciebie firmy, ze śledzeniem i doręczeniem. Jeśli wolisz dostawę w dni weekendowe, zostanie naliczona dodatkowa opłata, dlatego przed wybraniem tej metody skontaktuj się z nami. Niezależnie od tego, jaką przesyłkę wybierzesz, udostępnimy Ci link umożliwiający śledzenie przesyłki online.

Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i pakowania, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, natomiast opłaty transportowe różnią się w zależności od całkowitej wagi przesyłki. Radzimy zgrupować produkty w jednym zamówieniu. Nie możemy zgrupować dwóch odrębnych zamówień złożonych osobno, a opłaty za wysyłkę będą obowiązywać w przypadku każdego z nich. Przesyłkę wysyłasz na własne ryzyko, jednak dokładamy wszelkich starań, aby chronić delikatne przedmioty.

ODSTĄPIENIE OD ZAKUPU/ZWROT:

Konieczne jest wypełnienie i odesłanie formularza odstąpienia od umowy oraz zwrot nieuszkodzonego towaru.

Odstąpienie od zakupu na paragon wymaga zwrotu paragonu wraz z towarem, a więc w przypadku zagubienia paragonu wymagane jest przesłanie skanu "Oświadczenia o zagubieniu paragonu".

Odstąpienie od zakupu realizowanego na fakturę VAT - otrzymacie Państwo mailem korektę faktury oraz oświadczenie o otrzymaniu korekty, odesłanie przez Państwa mailem potwierdzenia otrzymania korekty stanowi podstawę do zwrotu zapłaconej wartości towaru.

 

Treść potwierdzenia:

Niniejszym potwierdzam otrzymanie korekty numer: ............................. 

Data wystawienia korekty: .............................. 

Wiadomość ta stanowi potwierdzenie wysłania korekty. 

Potwierdzając otrzymanie korekty, odbiorca korekty równocześnie oświadcza, że warunki obniżenia podstawy opodatkowania określone w fakturze korygującej zostały z nim uzgodnione. W związku ze zmianą przepisów podatkowych wprowadzoną 1stycznia 2013r., zdejmuję obowiązek umieszczania pieczątki firmy oraz podpisu na korekcie faktury, wysyłamy do państwa korektę w załączniku. PODSTAWA PRAWNA: art. 29a ust. 13, 15 pkt 4, art. 106e ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

Do zakończenia procedury odstąpienia do umowy, konieczne jest odesłanie na adres sklep@store4x4.pl uzupełnionej i podpisanej wiadomości (z nazwą firmy i NIP-em), która jest akceptacją korekty. Po odesłaniu nam kompletu wypełnionych dokumentów nastąpi zwrot pieniędzy na wskazane konto (przy zakupie za pobraniem).


ISNTRUKCJA REKLAMACJI:

Prosimy o kontakt w sprawie reklamacji przed demontażem części i ich wysyłką tel.  666 352 126 mail sklep@store4x4.pl

Decyzje reklamacyjne są podejmowana na podstawie konsultacji z przedstawicielami producenta części z zagranicy, a więc mogą trwać powyżej 14 dni.

_________________________________________________________________________________________________________

Reklamacja amortyzatorów:

W przypadku braku tłumienia - konieczne jest potwierdzenie niesprawności amortyzatora poprzez uzyskanie wykresu ze stacji diagnostycznej.

Przy stwierdzeniu wycieku amortyzatora – konieczne jest zdjęcie/video miejsca wycieku + zdjęcie korpusu amortyzatora z wybitym numerem serii.

W przypadku reklamacji tulei amortyzatora – konieczny jest film pokazujący problem z tuleją (gwarancja na tuleje obejmuje 1 rok).

Reklamacja sprężyn zawieszenia:

Przy stwierdzeniu niewłaściwego pochylenia/wysokości pojazdu, w przypadku braku widocznych uszkodzeń mechanicznych sprężyn, wymagane jest dostarczenie zdjęć samochodu stojącego na równej i płaskiej powierzchni, zdjęcia muszą obejmować boki oraz przód i tył pojazdu. Samochód musi być widoczny w taki sposób, żeby widoczna była różnica wysokości. Możemy prosić o dodatkową dokumentacje zdjęciową pokazującą elementy obciążające auto. Przy reklamacji mogą być także potrzebne wymiary wysokości auta liczone od osi koła do fabrycznego nadkola.