GWARANCJA NA PRODUKTY MARKI IRONMAN 4X4 (AUSTRALIA)
- Obejmuje wyłącznie pierwotnego nabywcę, czyli Klienta, który posiada dowód zakupu towaru. Okres gwarancji liczony jest od daty z dokumentu zakupu Klienta.
- Produkt jest objęty gwarancją na wady materiałowe lub produkcyjne, które powodują, że produkt działa poniżej określonych przez producenta limitów.
- W gestii STORE4X4.PL jest ustalenie z Ironman 4x4 czy roszczenie gwarancyjne Klienta jest zasadne.
- Ironman 4x4 odpowiada za decyzję o wykonaniu naprawy lub wymiany produktu, po sprawdzeniu reklamowanego produktu przez przedstawiciela Ironman 4x4 czyli STORE4X4.PL.
- STORE4X4.PL i Ironman 4x4 nie ponoszą odpowiedzialności za koszty wysyłki towarów reklamowanych.
- Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku, gdy 1) zaniedbania lub niewłaściwe użycie produktów są oczywiste, 2) produkt został zmodyfikowany, 3) pojazd jest zmodyfikowany lub używany niezgodnie z zaleceniami producenta 4) samochód używany jest w warunkach wyścigowych lub zawodniczych bez uprzedniej zgody Ironman 4x4.
- Zwrot produktu używanego lub zabrudzonego, 1) poza okresem gwarancji, 2) bez winy producenta, spowoduje odrzucenie reklamacji i zwrot na koszt Kupującego.
- Przypadek uszkodzenia produktu z powodu błędu montażu jest objęty gwarancją.
- STORE4X4.PL nie jest odpowiedzialny za uszkodzenie lub utratę towaru podczas transportu związanego z reklamacją gwarancyjną.
Przed instalacją jakiegokolwiek produktu, prosimy, aby Klient upewnił się, że otrzymał odpowiednie części do zastosowania w swoim pojeździe. Zamówienie właściwych części jest obowiązkiem Klienta.
GWARANCJA NA AKCESORIA:
Montaż powinien być wykonany przez autoryzowanego lub licencjonowanego mechanika, kompetentnego w zakresie instalacji akcesoriów 4x4. Podczas montażu mogą być wymagane specjalistyczne narzędzia do właściwej instalacji części. Uszkodzenia produktów spowodowane błędnym montażem nie są objęte gwarancją. Gwarancja może utracić ważność, jeśli produkt zostanie zainstalowany w połączeniu z częściami niewłaściwymi do współpracy z produktami Ironman 4x4.
GWARANCJA ZAWIESZENIA:
Wszystkie produkty do zawieszenia muszą przejść kontrolę bezpieczeństwa po 500 km od montażu. Montaż powinien wykonać autoryzowany lub licencjonowany mechanik, kompetentny w zakresie montażu zawieszeń. Podczas montażu niektórych części, np. sprężyn, mogą być wymagane specjalistyczne narzędzia. Uszkodzenie produktów z powodu błędu montażu nie są objęte gwarancją. Gwarancja może utracić ważność, jeśli produkt zostanie zainstalowany w połączeniu z częściami niewłaściwymi do współpracy z produktami Ironman 4x4.
OKRESY GWARANCJI:
1 ROK - Akcesoria / Zadaszenia / Narzędzia / Osłony podwozia / Tuleje
2 LATA / 60 000 KM - Osłony podwozi klasy PREMIUM / Sprężyny pomocnicze Load Plus
4 LATA / BEZ LIMITU KILOMETRÓW – Amortyzatory / Sprężyny
5 LAT – Wyciągarki / Snorkele / Kompresory
OGRANICZONA ŻYWOTNOŚĆ (nie ma terminu gwarancji) – Trapy
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI:
W przypadku reklamacji produktu prosimy o kontakt ze STORE4X4.PL (dystrybutorem IRONMAN 4X4), mail: sklep@store4x4.pl kontakt telefoniczny pod numerem tel. 666352126. Prosimy nie wysyłać reklamowanych produktów przed przesłaniem formularza reklamacyjnego i kontaktem ze STORE4X4.PL.
Klient ma obowiązek przedstawić dowód zakupu wraz ze zgłoszeniem reklamacji gwarancyjnej.
Żadne roszczenia gwarancyjne ani zwracane towary nie będą przyjmowane, o ile nie zostanie przesłany poprawnie wypełniony FORMULARZ REKLAMACYJNY i nie nastąpi wcześniejszy kontakt w celu uzgodnienia formy reklamacji. Mogą być wymagane zdjęcia i dodatkowe informacje.
Link: Formulrz reklamacyjny