GWARANCJA NA PRODUKTY MARKI EFS 4WD (AUSTRALIA)
- AMORTYZATORY - 3 (TRZY) LATA / 100 000 KM
- POZOSTAŁE PRODUKTY ZAWIESZENIA - 3 (TRZY) LATA / 100 000 KM
- AKCESORIA SERIA ADVENTURE GWARANCJA: ZDERZAKI, PROGI / STOPNIE, OSŁONY, WYCIĄGARKI RECON, LAMPY VIVIDMAX - 2 (DWA) LATA GWARANCJI
- TULEJE - 1 (JEDEN) ROK / 20000 KM
EFS poprzez dystrybutora STORE4X4.PL gwarantuje, że produkty będą wolne od wad produkcyjnych i materiałowych, które spowodowałyby, że części i akcesoria będą działać krócej niż podane jest w gwarancji. Gwarancja obejmuje określony czas lub przebieg pojazdu, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej od daty sprzedaży detalicznej, z ograniczeniem do pierwotnego Nabywcy (Klienta posiadającego dokument zakupu).
Niniejsza gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia lub utraty funkcjonalności w wyniku normalnego starzenia się produktu.
EFS wymieni lub naprawi produkt, jeśli okaże się wadliwy w okresie gwarancyjnym, jednakże koszty transportu, demontażu / montażu i wszelkie inne koszty nie są pokrywane przez EFS i dystrybutora. Klient jest zobowiązany do pokrycia wszystkich wydatków poniesionych w związku ze składaniem lub dochodzeniem roszczeń gwarancyjnych. Decyzja o naprawie lub wymianie produktu objętego gwarancją należy do EFS.
Warunkiem gwarancji jest zamontowanie części oraz akcesoriów przez odpowiednio wykwalifikowanego mechanika i pod warunkiem montażu zgodnie z załączoną instrukcją dostarczoną z produktem.
Utrata gwarancji następuje w przypadku, kiedy:
• części/akcesoria zostały zmodyfikowane lub nie są używane zgodnie z instrukcją lub ich przeznaczeniem,
• auto z zamontowanymi częściami/akcesoriami brało udział w wypadku lub kolizji,
• części/akcesoria były montowane/demontowane w celu naprawy innych podzespołów, co spowodowało awarię produktu,
• pojazd jest używany w celach sportowych (rajdy, wyścigi itp.) lub specjalnych (wykraczających poza użytkowanie według standardów producenta pojazdu np. wojskowe, górnicze, służby specjalne itp.)
Ponadto niniejsza gwarancja nie obejmuje sytuacji, w których pojazd został zmodyfikowany w stosunku do specyfikacji, instrukcji producenta lub jeśli zakupiony produkt nie nadaje się do użytku w tego typu pojeździe.
Zgłoszenie roszczenia gwarancyjnego
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących gwarancji należy wypełnić formularz reklamacyjny i skontaktować się ze STORE4X4.PL (dystrybutorem EFS): mail sklep@store4x4.pl lub pod numerem tel. 666352126. Prosimy nie wysłać reklamowanych produktów przed przesłaniem formularza reklamacyjnego i kontaktem ze STORE4X4.PL. Mogą być wymagane zdjęcia i opisy, ponieważ pomoże to w terminowej ocenie roszczenia gwarancyjnego. Ponieważ wszystkie gwarancje są rozpatrywane indywidualnie, dostarczenie wymaganych informacji wpływa na czas rozpatrzenia reklamacji. EFS jest firmą australijską i czas reklamacji może być wydłużony powyżej 14 dni w wyniku konsultacji dotyczących reklamacji.
EFS zastrzega sobie prawo do odrzucenia jakiejkolwiek reklamacji uznanej za nieuzasadnioną lub nie mieszczącą się w granicach warunków gwarancji na produkty.
EFS nie odpowiada za stratę czasu, utratę możliwości korzystania z pojazdu lub jakiekolwiek szkody spowodowane awarią produktu. Właściciel / kierowca jest odpowiedzialny za zapobieżenie dalszym uszkodzeniom innych elementów oraz za bezpieczeństwo własne i innych, po wykryciu ewentualnej awarii produktów.
EFS nie ma obowiązku ulepszania ani w inny sposób modyfikowania wcześniej wyprodukowanych produktów.
Link: FORMULRZ REKLAMACYJNY