GWARANCJA NA PRODUKTY SNAKEMAN 4WD
Gwarancja na produkty marki SNAKEMAN 4WD obejmuje okres 2 lat od daty sprzedaży detalicznej, z ograniczeniem do pierwotnego Nabywcy (Klienta posiadającego dokument zakupu).
Niniejsza gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia lub utraty funkcjonalności w wyniku normalnego starzenia się produktu.
STORE4X4 wymieni lub naprawi produkt, jeśli okaże się wadliwy w okresie gwarancyjnym, jednakże koszty transportu, demontażu / montażu i wszelkie inne koszty nie są pokrywane przez STORE4X4. Klient jest zobowiązany do pokrycia wszystkich wydatków poniesionych w związku ze składaniem lub dochodzeniem roszczeń gwarancyjnych. Decyzja o naprawie lub wymianie produktu objętego gwarancją należy do STORE4X4.
Warunkiem gwarancji jest zamontowanie części oraz akcesoriów zgodnie z instrukcją i użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.
Utrata gwarancji następuje w przypadku, kiedy:
• części/akcesoria zostały zmodyfikowane lub nie są używane zgodnie z instrukcją lub ich przeznaczeniem,
• auto z zamontowanymi częściami/akcesoriami brało udział w wypadku lub kolizji,
• części/akcesoria były montowane/demontowane w celu naprawy innych podzespołów, co spowodowało awarię produktu,
• pojazd jest używany w celach sportowych (rajdy, wyścigi itp.) lub specjalnych (wykraczających poza użytkowanie według standardów producenta pojazdu np. wojskowe, górnicze, służby specjalne itp.)
Ponadto niniejsza gwarancja nie obejmuje sytuacji, w których pojazd został zmodyfikowany w stosunku do specyfikacji, instrukcji producenta lub jeśli zakupiony produkt nie nadaje się do użytku w tego typu pojeździe.
Zgłoszenie roszczenia gwarancyjnego
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących gwarancji należy wypełnić formularz reklamacyjny i skontaktować się ze STORE4X4.PL (dystrybutorem SNAKEMAN 4WD): mail sklep@store4x4.pl lub pod numerem tel. 666352126. Prosimy nie wysłać reklamowanych produktów przed przesłaniem formularza reklamacyjnego i kontaktem ze STORE4X4.PL. Mogą być wymagane zdjęcia i opisy, ponieważ pomoże to w terminowej ocenie roszczenia gwarancyjnego. Ponieważ wszystkie gwarancje są rozpatrywane indywidualnie, dostarczenie wymaganych informacji wpływa na czas rozpatrzenia reklamacji.
Link: FORMULRZ REKLAMACYJNY