GWARANCJA NA PRODUKTY SNAKEMAN 4WD

Gwarancja na produkty marki SNAKEMAN 4WD obejmuje okres 2 lat od daty sprzedaży detalicznej, z ograniczeniem do pierwotnego Nabywcy (Klienta posiadającego dokument zakupu). 

Niniejsza gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia lub utraty funkcjonalności w wyniku normalnego starzenia się produktu.

STORE4X4 wymieni lub naprawi produkt, jeśli okaże się wadliwy w okresie gwarancyjnym, jednakże koszty transportu, demontażu / montażu i wszelkie inne koszty nie są pokrywane przez STORE4X4. Klient jest zobowiązany do pokrycia wszystkich wydatków poniesionych w związku ze składaniem lub dochodzeniem roszczeń gwarancyjnych. Decyzja o naprawie lub wymianie produktu objętego gwarancją należy do STORE4X4.

Warunkiem gwarancji jest zamontowanie części oraz akcesoriów zgodnie z instrukcją i użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.

Utrata gwarancji następuje w przypadku, kiedy:

części/akcesoria zostały zmodyfikowane lub nie są używane zgodnie z instrukcją lub ich przeznaczeniem,

auto z zamontowanymi częściami/akcesoriami brało udział w wypadku lub kolizji,

części/akcesoria były montowane/demontowane w celu naprawy innych podzespołów, co spowodowało awarię produktu,

pojazd jest używany w celach sportowych (rajdy, wyścigi itp.) lub specjalnych (wykraczających poza użytkowanie według standardów producenta pojazdu np. wojskowe, górnicze, służby specjalne itp.)

Ponadto niniejsza gwarancja nie obejmuje sytuacji, w których pojazd został zmodyfikowany w stosunku do specyfikacji, instrukcji producenta lub jeśli zakupiony produkt nie nadaje się do użytku w tego typu pojeździe.

Zgłoszenie roszczenia gwarancyjnego

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących gwarancji należy wypełnić formularz reklamacyjny i skontaktować się ze STORE4X4.PL (dystrybutorem SNAKEMAN 4WD): mail sklep@store4x4.pl lub pod numerem tel. 666352126. Prosimy nie wysłać reklamowanych produktów przed przesłaniem formularza reklamacyjnego i kontaktem ze STORE4X4.PL.  Mogą być wymagane zdjęcia i opisy, ponieważ pomoże to w terminowej ocenie roszczenia gwarancyjnego. Ponieważ wszystkie gwarancje są rozpatrywane indywidualnie, dostarczenie wymaganych informacji wpływa na czas rozpatrzenia reklamacji. 

Link: FORMULRZ REKLAMACYJNY